Kim Sun Ah
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید وامیدوارم که لحظات خوبی رو در وب من داشته باشید هر در خواستی که داشتید از طریق نظرات بهم بگید من حتما براتون میذارمش من اسمم محدثه و 16 سالمه واینم از ادرس ایمیلم:wonderkorea3@gmail.com خب امیدوارم که بانظراتتون منو خوشحال کنید


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 26
بازدید کل : 53667
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1

tinsel korea
شنبه 23 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:51 ::  نويسنده : mohadeseh

.. الحق که اسم ملکه تغییر سایز رو خیلی به جا این بازیگر دادن.. Kim Sun Ah که با بازی در نقش سام سون دختر تپلی که تا 30 سالگی ازدواج نکرده بود ، به موفق ترین بازیگرهای کمدی کره تبدیل شد، هر بار که در سریال جدیدی دیده میشه لاغرتر از قبلشه و این طور که گفتن تا حالا سایزش رو نصف رسونده... surprise توی این دو پوستر رسمی سریال I Do IDo که کاملا مشخصه

[تصویر: 74877405219798671703.jpg]

من که اصلا باورم نمیشه این خیلی لاغر تر شده


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب